Site Sahibiysen Durma Tıkla

Blog sahipleri.
İnternetten bloglarınızdan para kazanmak istiyorsanız size bir fırsat.
Yapmanız gerekenBurayı Tıklayarak Üye olmak (reklamstore)
Sonrada blogunuza reklam oluşturup para kazanmak. İşte bu kadar kolay.

Yazmadan geçmeyin


30 Haziran 2008 Pazartesi

Kezban FM

Arkadaşlar blogspot a şimdilik deneme amaçlı radyo koydum.
Bu radyoda Dj benim :D
sizin istekleriniz olursa onları yayınlayacağım. Ham sohbet ortamı hemde radyo yayını olacak.
Şimdilik deneme bakalım beğenirseniz ayrı bir blogta daha rahat bir şekilde yayınlarım.

Yapmanız gereken sadece bu adresteki küçük programı bilgisayarınıza kurmak.
İndirmek için tıklayınız.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar sadece ben blogda olduğum zaman radyo çalacak. :D
benim sitede olmamı bekleyin dinleyeceğiniz zaman :D

akasyakokusu dedi ki...

Üç aylar olarak bilinen Recep, Şaban, Ramazan ayları manevi yönden daha önemli ve hayırlıdır. Recep ayının ilk Cuma gecesi Regaip kandilidir. Yani bu gece ALLAH'ın rahmet ve bağışlamasının bol olduğu gecedir. Edilen dualar, tövbeler bu gece kabul olunur. Yürekler bin bir nurla doludur. Kandiliniz kutlu olsun..

akasyakokusu dedi ki...

acıkınca cennet meyvesi rızkın olsun,susuzluğun zemzemle son bulsun,uykun zikirle dolsun,dilin dua,ruhun hep mevla ile olsun.kandilin mübarek olsun canım

akasyakokusu dedi ki...

ayy ayy canım benim şenliğe gitmişte benide çağırmışta..
anam bacım has bacım.
sen benim yerimede eğlen konserini dinle emi.
seneye bizde gelelim inşaAllah oralara beraber gideriz gezmeye konsere..canım bacım bir süreliğine cboxu kaldırdım yetişemiyorum hepsinede.ben girdikçe sana gelirim okmi öpüyorum seni kocaman..

akasyakokusu dedi ki...

canım benim yorumunu gördüm tam kalkıyordum.çiçekle böcekler uyandı kahvaltı yaptıram onlara.inan kaç gündür ufak tefek diktim tamir ettim falan derken evi temizlemem lazım.hep erteliyorum:)))
kızda iyi oldu.cumartesi pazar havuza gitti bile.evde sürmeye kremi var.birde dışarı çıkarkene güneş kremi sür dedi plastik cerrahici.bacım benim kal sağlıcakla gidem ben mucuk mucuk ettim seni.

akasyakokusu dedi ki...

canım benim günaydın..beni güzel gören senin yüreğinin güzelliğinden.
dün burdaydım ama blogları pek dolaşamadım.iki arkadaşa yardım ettim..
bittimi konserler bugün kim var..hemen bende geleyim..dediğin gibi inşaAllah seneye oda olur..
öpüyorum seni kocaman kendine iyi bak hayırlı cumalar olsun..

akasyakokusu dedi ki...

iyi akşamlar bidenem benim.has bacım..bugün pikniğe gittik alalacele döndük..aman bir sıcak valla mangalı pişirdik eve getirdik açtık klimayı evde yedik inan:)))
canım benim benimki ankaraya gitti saat 5.te otobüse bindi işte.
onun karın bölgesinde küçüklü büyüklü bezeler vardı..eşim meslek icabı sağlık kontrolünden geçerler belli sürede bir.dra gidende demiş böyle böyle diye.bakalım bi demişler.ultrason çekildi tomografi çekildi birinde 3 mm.birinde 6 cm.mi görünmüş.diyarbakırdada demişler gata'ya sevkedelim onlar baksın..işte onu göstermeye gitti..artıkın yağ bezesimi kan büyümüş kan pıhtısımı bilinemedi:((
birkaç güne gidip geleceği belli olsaydı bizde gidecektik.onada ayak bağı olmayak dedik çocuklarda sıcakta zor olur dedik kendi otobüse bindi gitti.Allah c.c. inşaAllah iyi vede temiz haberiylen döner..amiinn..
sen hep burayı takip et emi blogcuya gitmiyorum artık ben ama linki duruyor listede..
kocaman kocaman öptüm seni..

akasyakokusu dedi ki...

bacım bacım..geldim valla ben girmedim havuza.geçen hafta gitmedimdi zaten.bu haftada gidem dedim çocukları seyrettim sadece.
çocuklar giriyo işte..
ahh kıyamam ben kolayı olsada uzanıversen dimi şu tatlıya..ahhh bi beraber olaydık o muhabbetler eşliğinde neler yapardık..inşaAllah oda olur belkim..
eşimde sabah indi ankaraya.yarın sabah 8.de hocaya gösterceklermiş tahlilleri.zaten burdan ultrason ve tomografi götürdü..alalım demişler asıl sözü hoca söyleyecek..artıkın inşaAllah hayırlısı olur..amin..gidem bende acele acele ne yazdığımıda bilmiyorum inan..
Allah c.c. ağız tadınla sağlık huzur versin bacıımm..amiin..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com