Site Sahibiysen Durma Tıkla

Blog sahipleri.
İnternetten bloglarınızdan para kazanmak istiyorsanız size bir fırsat.
Yapmanız gerekenBurayı Tıklayarak Üye olmak (reklamstore)
Sonrada blogunuza reklam oluşturup para kazanmak. İşte bu kadar kolay.

Yazmadan geçmeyin


25 Haziran 2008 Çarşamba

Aklıma bişey geldi.

Hep birlikte paylaşımlarımızı bir blogta toplayabilmemiz için kezibanca.blogcu.com adresini açmayı düşündüm.
Bloğa yazı eklemek isteyen arkadaşlarımı bloğa davet ediyorum. Yazı ekleyebilmek için e-posta [mail] adresinizi yollamanız yeterli. Arkasından ben size davetiye yollayacağım, yolladığım davetiyeyi kabul ederek bloğa yazı eklemeye başlayabilirsiniz. Topluca arkadaşlarımın yazılarını paylaşabilmesi için düşündüm.

İçeriği;
Bütün arkadaşlarla paylaşmak istediğiniz özel ve güzel şeyleri yazabilirsiniz.Örneğin doğum günü olur, gezdiğiniz gördüğünüz yerlerin resimleri-kendinizce oraların tanıtımı, çocuklarınızın güzel anları, bir konu hakkında sorularınız, çeşitli güzel sözleri-yazıları burada paylaşabilirsiniz.

Amacımız grup oluşturarak fikir birliği ve arkadaşlığımızı ilerletmek.
İlgi olursa şayet farklı konular içinde böyle bir blog açabiliriz.

Haydi arkadaşlar üyeliğinizi ve bloğumuza yazınızı bekliyorum.
İsterseniz bir anket açıp isminide uygun bişey bulabiliriz.
Hepinizi bekliyorum.

Sevgilerimle...

http://kezibanca.blogspot.com

3 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar,etkinlik davetiyemi birakiyorum,beklerim,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Kezban,
ne güzel düşünmüşsünüz.
Dostlukları artırmak, paylaşımları çoğaltmak çok güzel düşünca. Kutluyorum. Dilerim yazacağım güzel şeyleri paylaşırız.
Sevgiyle kalın.

akasyakokusu dedi ki...

canım benim öyle bir baktımdı.bugün iş çookkk.sonra anlatırım sana.kalkıp evi temizlemem lazım.çok çalışmam lazım çookkk:)))


Blogspot Template by Isnaini Dot Com