Site Sahibiysen Durma Tıkla

Blog sahipleri.
İnternetten bloglarınızdan para kazanmak istiyorsanız size bir fırsat.
Yapmanız gerekenBurayı Tıklayarak Üye olmak (reklamstore)
Sonrada blogunuza reklam oluşturup para kazanmak. İşte bu kadar kolay.

Yazmadan geçmeyin


29 Temmuz 2008 Salı

köstebek pastam



almış olduğum hazır pasta malzememi tarifte olduğu gibi karıştırdım ve pişirdim.
pastamın alt kısmını oluşturmak için içini oydum, kabartı olsun diye muz yerleştirdim.
diğer tarafta oyarak aldığım pastayı ufak parçalara böldüm bi kenara bıraktım.
sütle hazırladığım krema karışımını muzların üzerine koydum ve onunda üstüne pasta parçacıklarını yerleştirdim ve şekillerde olduğu gibi hazırlayıp,2 oğlumla birlikte yanına fanta koyup afiyetle yedik.
isteyen arkadaşlarım birer tabak alıp gidebilirler
yada bana gelip canlısını yiyebilirler
isteyen arkadaşlarım gelebilir.
ellerime sağlık.afiyet olsun

10 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Valla ne diyeyim.Görüntüsü kadar tadınında çok güzel olduğundan eminim.Gözüm doydu,karnım açıktı.Tadına bakacağım kızsan dahi.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

canım bacım has bacım..şahane bir pasta gördüm gibiii..evet evet gördüm..
ellerine sağlık olsun pek güzel yapmışsın..muzlarıda dizmişsin öylece..gelde yeme şimdi.size afiyet bal şeker olsun..şifa olsun oğluşlarına deva olsun..
haa oğluş dedim İnşaAllah Allah c.c. zihin açıklığı verir yeğenime..kalbinizi ferah tutun..hayırlısıyla olsun..Bende arayım seni dedimde bacım elim tele varmadı inan..oğlana çaldırda bul teli diyordum nerde haberim yoktu:)))
neyse işler biraz hafifledi günlüğe döndüm..çocuklarda evde yedik içtik belli değil arkamı dönüyorum yine aynı:)))
bu muhabbet bitmeeeezzz kocaman öpüyorum seni.koşar koşar gelirim sana ben..

akasyakokusu dedi ki...

günün aydın cuman mübarek olsun has bacım..
yorumunu görünce burnum sızladı gözlerim doldu..hadi bakalım yeğenim sağlık kontrolünüde atlatır.birşeyciği çıkmaz inşaAllah turp gibidir maşaAllah şimdi o..eskişehir'de hava hastanesi vardı giderdik bazen bizde.bir yıl inönü iki yılda günyüzü ilçesinde kaldık..
e ee demek asker anası olcan haa..o elbiseyi giydimi iki gözünle gördünmü daha ne isteyesinki.gez gubara gubara derler bizde..omuzlar dik ne gururdur anlatamam..darısı inşaAllah bizimde oğlancıklarımıza.ayyy hem yazıyorum hem gözlerimi siliyorum yaa çok mutlu oldum inan..sevinçten ağlıyorum bacımın mutluluğu benim mutluluğumdur..Bu mübarek cuma günü hürmetine Allah c.c. bütün kullarına yardımcı olsun dualarını kabul etsin amin.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Akasyakokusu'ndan güzel bir haber aldım.Oğlunuz askeri okul mülakatına da başarılı olmuş.Ordumuz bir Atatürk genci daha kazanmış oldu.Kendisini ve sizi kutluyorum.İnşallah sağlık raporunda da bir sorun çıkmaz.Kendi çocuğum kazanmış gibi sevindim.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

Bacım nasılsın..Haftaya sağlıcakla güzel haberlerle başlaman dileğimle...amin..
oğluş ne yapıyor..gittimi eskişehir'e.Allah c.c. yardımcınız olsun..öpüyorum kocaman..

Adsız dedi ki...

canım bacım iyi geceler olsun..hadi bakalım yüzdünüz kuyruğa geldiniz..
İnşaAllah maşaAllah subhanaAllah teyzesi raporuda alır askerde olur..o elbiseyide giyer..sende bana resmini çekip mail atarsın artık.bacımın oğlu benimde oğlum olur der gururlanırım gayri..
haa unutmadan bugün benim tel çaldı..çantayadı kız çıkarırken kapandı..sanırım tuşuna dokundu.kim olduğunu cevapsız çağrı yazmayınca göremedik tabi.hayalmeyal kezbanmı gördüm dedim kendikendime..arayamadımda kuafördeydim.saçımı kestirdim..bir ara görüşelim okmi..öpüyorum seni iyi uykular tatlı rüyalar..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
oğlunun kazandığına o kadar sevindim ki. Hayırlı uğurlu olsun.Allah utandırmasın.Allah bizim çocuklarımıza nasip etsin.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

canım bacım ben evimdeyim..sen nerdesin hadi görüşelim artıkın..
ramazanın mübarek olsun..
acele geziyorum gelirim yine..öptüm seni kocaman..

akasyakokusu dedi ki...

canım bacım..merhaba..sorma canım o gün hiç durmadan geldik..eşim cumartesi sabahı mardinde olmam lazım mutlaka dedi.sadece konya meramda arkadaşa mola verdik hemen devam ettik..konya ereğliyi geçtik amanın teker patladımı..tam .çaprazımızda benzin istasyonumu yavaş yavaş gittik.lastiği parçalamış.tekrar 30 km. geriye lastikçiyle teker almaya döndüler.neyse halledildi yola devam dedik..
cuma gecesi 2.de eve girdik..ama inşaAllah bir dahaki sefere..
öpüyorum seni Allah c.c. oğluşuna zihin açıklığı versin üniformasını seveyim onun ben........

akasyakokusu dedi ki...

canım bacım..görüşemedik yakında..nasılsın..oğluş gitti dimi..Allah c.c. devamını göstersin..zihin açıklığı versin ona..amin..
nuray teyzeside anneside gurur duysun inşaALLAH..amin..


Blogspot Template by Isnaini Dot Com